Träning

Nu har jag tränat lite, tog det lite lugnt på grund av att jag kännt av en förkylning idag och igår och inte riktigt heller visste hur kroppen svarade på astmamedicinen. Men det fungerade bra och det blev en stund på Cross Trainern följt av lite situps. I morgon ska jag försöka hinna med två korta Cross Trainerpass och på torsdag ett löppass och ett simpass. Måste verkligen komma igång ordentligt med träningen inför skidsäsongen nu, har legat på latsidan alldeles för länge! Förfärligt men sant!

Idag har jag fått massa viktiga saker gjorda inför resan. Jag har tyvärr blivit tvungen avv avsluta min prenumeration på fantastiska Vecko Revyn:( Blir för dyrt på min skidlärarlön, dessutom krångligt att skicka ner till österrike. Men usch vad hemskt det kändes!! Sen ringde jag mitt förra jobb och kollade några saker och sen gick jag en liten runda, åkte och hämtade några saker på landet, la på brev, hämtade hm-paket och var hos mormor. En rätt härlig dag:)

Imorgon är det anhörigträff på mormors ålderdomshem och vi ska dit och äta och mysa lite:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0