Nej nu få det vara nog!!

Vem är det som går runt på nätterna i skydd av mörkret och stökar ner på mitt rum?! När man går och lägger sig så ser det ut på ett sätt, sen när man vaknar igen så har alla saker förökat sig och högarna blivit dubbelt så många?! Vem du än är, det är måttligt roligt. Det känns som att det enda jag gör ju är att springa mellan massa olika saker och aldrig hinna färdigställa något. Jag vaknar på nätterna, helt kallsvettig för att man kommit på något som man måste göra. Skriver upp det på en lapp för att inte glömma. Men när man vaknar så är lappen puts väck och allt som är kvar är en vag förnimmelse om att man glömt något svinviktigt, men inte vad! 
För det kan väl aldrig vara så att det är jag som är oorganiserad just nu?! Nääee;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0