Regnig dag och näsblod

Idag har det regnat som fasen, inget kul alls. Jag vaknade klockan 14.00 ochundrade om det var ett skämt. Brukar sova länge, men inte fullt SÅ länge! Men jag hade inte missat så mycket ändå, det var skitväder ute och inget bra på tv. Men i alla fall, sen fixade jag mig och begav mig upp mot stan för att fika med tjejerna. Det blev en chailatte och massa prat, mysigt värre! Efter det tog jag mig hemåt och nu ikväll har jag sett på film med Bella. Så det blev en riktigt bra dag ändå, trots vädret:) Men nu när jag kom hem och skulle tvätta bort sminket hände det en inte fullt så mysig detalj. Jag stötte till min näsa när jag höll på att tvätta mig. Sen när jag tvättat klart och såg min spegelbild så hade jag blod på hela hakan. Så det blev till att sitta med en stor papperstuss i näsan en bra stund. Och när det precis slutat, så nös jag, så det började igen. Toppen. Just Great. Fan vilken klant jag är:P

Och i morgon ska jag jobba en och en halv timme på Bode, ordinarie personal skulle på något möte. Sen till mormor och umgås lite med henne. Sen måste jag boka klipptid och fixa ett nytt pass. Sen ska jag nog bara ta det lugnt, fundera på lite julklappar och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0