Lördagslektyr



Läser Martina Haags bok fånge i hundpalatset. Älskar Martinas böcker, hon kan verkligen konsten att få små men ack så jobbiga vardagsbekymmer att bli superroliga! Jag skrattar så jag gråter när jag läser vissa grejer!
Hennes tajming är klockren och inlevelsefaktorn är hög, det känns verkligen som man står där i källaren bland flyttlådor och drivor av saker och plötsligt känner sig iaktagen. Full pott för denna boken som jag varmt rekommenderar till alla som vill ha en skitrolig stund!


Kommentarer
Postat av: Annas glada fotoblogg

Åh jag älskar också hennes böcker. Dock tyckte jag att den här sista, Fånge i hundpalatset, inte hade samma intensitet som de tidigare. Men den var bra ändå :)

2011-06-21 @ 14:40:53
URL: http://www.annablomdahl.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0