Tack tangent

Ikväll har jag ingen motivation alls att skriva projektrapport. Ingen alls. Men det kanske kommer. Har haft en lite olustig känsla i kroppen hela dagen. Känns nästan som att jag har feber. Men det har jag inte. Och det är inte brist på frisk luft, för jag och anna var precis ute och gick en lång runda. Men jag är förmodligen lite trött efter att ha skrivit projektrapport hela natten. Nu ska jag göra en kopp te och ta det lugnt ett tag och sen ta nya tag med rapporten. Har lite tid imorgon också så det ska nog ordna sig:)
Min å-tangent på datorn tyckte att det var en grym dag ett trilla bort just idag. Tack tangent. Med tanke på att det är projetredovisning på torsdag och inlämning av projektrapport på fredag så kan jag inte vara utan min dator nu. Måste lämna in den och byta tangentbordet. Men fram till dess måste jag alltså ha ett hål i mitt tangentbord med en liten gummiplopp i mitten som jag får trycka på när jag vill ha ett å. Jag säger då det, vilka I-lands problem jag har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0