Hissa spinackern;-)

Idag har det inte hänt speciellt mycket i min värld. Sov länge, kom till skolan och sorterade och baxade undan studentgrejerna. Därefter lunch med Kim och miljöpolitik. Eftersom vi fick en VÄLDIGT  betungande uppgift där så jobbade jag naturligtvis med den hela eftermiddagen....NOT! Två A4-sidor som ska in måndag vecka 19. Jag kanske på sin höjd börjar vecka 18;-)

Jag och Anna drog till stan och tittade efter lite kläder. Anna provade en tröja som hon tyckte hon liknade ett segel i. Och sa därmed lite spontant: -Hissa spinackern!
Och ja, jag sa inte emot. Därefter blev det en chai på briggen och sen en sväng till mormor. Pussade lite på henne och drog mig sen hemåt för att läsa lite i Postcard killers. Den ska jag för övrigt återgå till nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0