Alla vi som strejkar Svenskan klappar nu, klapp klapp!

Jag har aldrig ansett mig ha några speciellt höga tankar om min Svenskalärare. Detta på grund av ömsesidiga tillkortakommanden. Nu är dock gränsen nådd. När man ber henne att få flytta fram en inlämning och har en anledning som är god nog alla gånger. Då får man ett massmejl till svar om hur synd det är att man missar mycket och att man själv får ta ansvar för att få in uppgiften på något annat område. Att hon dessutom redan flyttat fram inlämningen på önskan av klassen betonades MYCKET! Vad sominte betonades var dock anledningen till att de flyttades fram sist. Den anledningen var att vi hade projektredovisningar förra veckan och inlämning av projektrapporten på typ 15 sidor. Men det är ju ingen anledning, inte alls. Att sen inlämningen inte ens fanns med på planeringskonferensen kunde man såklart inte heller ta någon hänsyn till. Utan skickar man inte in den idag har man sumpar sin chans.

Så nu har jag en hälsning till henne! Känn dig sumpad, SUCKER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0