Lillördag

Om några timmar är det exakt en vecka sen jag steg upp för att göra mig iordning inför studenten. På något sätt känns det jättelängesedan. Samtidigt känns det som att det var igår. Knäppt!
Jobbet har verkligen inte gått speciellt bra senaste veckan. Frustrationen är på topp. Man tar åt sig så himla mycket mer av folks elakheter när man har lågt självförtroende. Det finns många människor i vårt avlånga land som när de bestämmer sig för det kan vara riktigt otrevliga. Det är inte så roligt. Menmen det är dem som måste leva med sig själva varje dag. Inte jag. Men sorgligt är det. 

Nu blir det en stunds sömn innan jag ska köpa falu rödfärg och åka till sommarstugan med. Sen blir det fika med bästaste och sen jobb. Och på måndag bär det av till Göteborg=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0