Åka tåg

Sitter på ett tåg som rusar fram genom ett sömningt sommarsverige. Förutom att det är okristligt tidigt och att jag hela tide lyckas riva ner minst fyra av soppåsarna som händer under bodet vid mitt säte (alla som åkt öresundståg, ni vet sådana där tomma skräppåsar som det står DSB på) så är allt toppen. Varför måste det hänga minst tjugo tomma påsar där. Det är ju inte så att man tar med sig allt sitt skräp hemifrån och slänger på tåget när man ska ut och resa?! På sin höjd slänger man ett bananskal. Men jaja. 

Det kommer bli en lång dag av resande upp till Hälsingland. Men det är ganska fridfullt att åka tåg:) Men nu måste jag packa ner datorn för jag ska strax byta tåg! 

Kommentarer
Postat av: johanna

Kolla gärna in min blogg och om du gillar den så kanske vi kan följa varann på bloglovin?

Jag skriver om sex, kärlek, skönhet, tips och lite om min vardag =) ♥

2010-08-02 @ 17:56:30
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0