Morgontofflor?

Igår blev det Johan Falk film med Kajsa, hejdlöst dreglande över Frank Wagner i 90 minuter. Helt oslagbart!
Därefter kollade vi på En ung Jane Austen, det var roligt med tanke på att jag precis har läst hennes mästerverk Stolthet och Fördom och haft en redovisnings/analys-uppgift om henne och hennes skrivsätt. Både Kajsa och jag blev positivt överraskade av hur pass "kändistät" filmen var. Efter den försökte vi kolla lite på Elisabeth men ögonloclen blev för tunga och vi kom fram till att det nog är en film man ska se när man orkar hålla koll på handlingen och alla karaktärer. Det märkligaste den här helgen var defenitivt att det låg ett par morgontofflor i huvudändan av min säng i morse när jag vaknade. Hur de hamnade där har jag inte en aning om. Man slutar aldrig att förundras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0