Engelska

Då var tyskaprövningen och engelskaprovet avklarat. Och det är bara tisdag. Jag känner mig grymt ambitiös. Då återstår bara svenska romanredovisning denna veckan. Det är väl bra. Eller det hade i och för sig varit bättre om jag hade läst boken. Men jag SKA faktiskt läsa den. Snart. Typ imorgon natt.

Idag när jag gick till skolan mötte jag filip. Vi pratade om hur omotiverat det känns att stiga upp på mornarna nu. Det hade varit lättare med lite solsken och fågelkvitter. Vi såg en gigantisk istapp och diskuterade livsfarliga snöras eller ännu värre isras från diverse fastigheter. Läskigt. Tur för väggaskolan att ingen går under fönstrena i d-huset där den gigantiska istappen hängde. Annars hade det kunnat bli farligt. Men nog om det och åter till svårt-att-gå-upp-på-morgonen-syndromet. Visst underlättar det med solsken och fågelkvitter, men det är defenitivt ingen garanti för att jag ska lyckas stiga upp. Och detta är nog Filip medveten om efter en högsommarvecka i fjällen med undertecknad. Vad kan jag säga. Född morgontrött?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0