Vanlig tisdag

Imorgon är det sista teorilektionen på körskolan, sen halkan på måndag, skönt att ha kommit så långt i alla fall. Något nervös inför halkan men det är förhoppningsvis positiv nervositet. Något som inte är positiv nervositet är den som är inför morgondagens skolfoto. Vad är det för galning som har uppfunnit detta påhitt?! Usch och fy!
Dagen i övrigt har varit ganska händelselös, muntlig redovisning på engelskan, very much MVG.
Eftermiddagen tillbringades i sängen, sov till 19,30 fick lite panik när jag vaknade och upptäckte det. Men strunt samma, det blir inte ogjort för att jag får panik.
Nu ska jag försöka skriva min projektplan och sen läsa lite Liza Marklund "En plats i solen"

Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya


Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Allt bra?

2009-09-09 @ 09:52:25
URL: http://londontjejen.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0