Någonstans bland papper och böcker...

...finns min säng. Drömscenariot hade varit att inte ha ett enda dugg att göra och bara kunna slänga sig på sängen och läsa något meningslöst. Men inte här inte, här ska man vara duktig och plugga meningsfulla saker som jag defenitivt kommer att ha nytta av i framtiden. Som till exempel 40 fjällväxter, vem vill INTE kunna en sådan sak likson? Tänke väl det!
Dessutom ligger mk-boken på nattduksbordet och ser mycket inbjudande ut. Men efter torsdag behöver jag inte plugga så mycket mer denna veckan och då ska jag försöka ta tag i mitt liv och försöka vara ute lite. Det kommer även bli ett antal tränings-timmar. Frågan är vad man väljer, en tur i motions-spåret eller en kväll av fjällbiologi? Det brukar vara ganska knäckande att träna också, men jag hade nog valt motions-spåret i alla fall. Det behöver man inte ha prov på i alla fall!
Nej nu är frestelsen alldeles för stor, jag måste helt enkelt gå och läsa ett kapitel i mk-boken(A)
Hade detta varit ett testamente så hade jag inte kunnat skriva under på:
Har jag denna dag, vid mina sinnens fulla bruk nedtecknat detta...
Men säg någon som är vid sina sinnens fulla bruk efter två år på nv;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0