Med andra ord..helt fantastiskt

Hur kan en kväll vara så underbar men ändå så smärtsam? Tillbringade kvällen i goda vänners sällskap, jag och Linnéa gav oss iväg till Filip vid 18.00 efter att en stund ha övervägt att lägga oss i varsinn frysdisk på coop gick cykelfärden vidare och till slut efter mycket slit från min sida och lätt trampande från spinning-linnéa nådde vi fiskvägarna och ladade i Filips kök=) Där blev det middag och ltie firande av filips födelsedag och kims körkort, David hittade vi framför Filips dator och efter en stund kom även Anton och Simon. Efter middag och deserrt tiggde jag mig till att få kolla på vem som vann kändis-djungeln, Karl-Petter såklart:) Sen blev det spel, "Med andra ord" vilket beyder en parad av skratt och mycket suspekta svar. Framåt 02.00 blev det hemfärd genom en sovande stad och till slut landade man i sängen. Tack allihopa för en faktastisk kväll!


Kommentarer
Postat av: Bella

Hej fin blogg du har=)

Hänt idag då?

2009-09-27 @ 15:12:02
URL: http://awrittenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0