Kära svenskalärare, släng dig i väggen

Reportaget om den läskiga matteföreläsningen som jag fattade noll och ingenting om är klar, fixad och done-gone!
Så gött!! Trodde verkligen inte att jag skulle få ihop en hel artikel om det lilla jag lyckades snappa upp under den tid jag faktiskt orkade engagera mig, men det gick! Och det ska bli gött att lämna in den imorgon!
Och sen ska jag inte plugga mer förrän nästa vecka när det är dags för projektvecka! Har massa saker att ordna då, sen ska jag köra halkan och plugga rättskunskap. Känns som en sån typisk vecka när man vill dra täcket över huvudet och glömma bort! I och för sig så är nog snarare veckan efter projektveckan en sån vecka, där har jag nämnligen inlämning i rättskunskap, prov i rättskunskap, uppsats i svenska och samhällskunskapsprov. Inte okej skulle jag vilja säga, men ack vad har en stackars elev för talan här i den hårda skolvärlden?;)
Nu ska jag läsa historialäxa...om DÖDEN...beware


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0