As time goes by

Så har ännu en dag gått i mitt liv och den kommer aldrig någonsin mer igen. Dagen har lunkat på i sakta mak med kärlektion, skola, övningskörning, träning och nu vankas snart lite plugg.
Imorgon är det föredrag i Engelska som står på schemat, har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska prata om än. Något som är tillräckligt intressant för att jag och 20 klasskamrater ska orka hålla oss vakna under dessa ödesdigra fem minuter. Men som en av mina kompisar så bra uttryckte det en gång, somnar publiken, plocka fram kudde och täcke och lägg dig och sov du också. Sounds like a plan to me;)
Imorgon är det en ny dag, ett helt oskrivet blad, allt kan hända men det kan lika gärna bli en vanlig vardaglig tisdag. Ovisshet, är det inte underbart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0