Vad har hänt?

Kvällen har inte ens börjat.. Jag har redan heaps of problem. Två massakrerade knän orsakat av rakning, hm måste byta rakblad. Dessutom har man som vanligt klädpnik. Men sen när gick jag upp i vikt till storlek valross?! Jag förstår det inte och det känns sådär. Men men det går kanske att dölja. Får skylla på julmaten..hmm från förra året. Skämt åsido problemen tar inte slut där, åh nej! Katten tycker inte om att jag ska ut utan har helt enkelt lagt sig raklång över min klädhög inför kvällen. Ja herregud, hur ska denna kvällen sluta?

Och ja, jag vet vad Churchill sa!
Jag har inget annat att erbjuda er än blod, mödor, svett och tårar!
Let's roll;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysig o fin blogg du har.:)

2009-10-30 @ 23:58:57
Postat av: Bonnie

Tack så mycket:)

2009-10-31 @ 23:53:06
URL: http://missbrilliott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0