Teater-torsdag

Idag packade väggaskolans Svenska B elever in sig i tre bussar, turen gick till Karlskrona och syftet var att besöka teaterföreställningen "En fröjdefull jul". Det var en något tragisk historia men såhär i efterhand så tror jag att jag någonstanns kan se ett syfte med den. Men ni får naturligtvis lista ut syftet själva genom att gå och se pjäsen:)
Efter teatern bar det av till musikskolan för lite orkester, det var väl trevligt antar jag. Sen har jag städat köket och för övrigt inte gjort någon nytta alls;) Någon ska ju göra det med!
Nu ska jag faktiskt tro det eller ej göra lite nytta och sortera telefonräkningar och abonemangs-papper..Duktigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0