Mingel

Yes, igår kväll stack vi ut till den nya nattklubben Mingel. Första intrycket var ganska stelt, dåligt musik och ganska trångt och bökigt med garderoben på ett konstigt ställe och ett lätt missanpassat dansgolv som i början endast användes som stå och snacka utrymme. Men allt eftersom kvällen gick växte detta trots allt ganska mysiga ställe till sig och jag började gilla det mer och mer. Stället har defenitivt potential, speciellt när det kommer en våning till och man får lite mer utrymme att röra sig på och inte behöver skrika när man vill sitta och prata för att dansgolvet ligger mitt i loungen. Så trots allt får klubben tummen upp och jag hoppas på många trevliga kvällar där:)
Nu ska jag gå och lägga huvudet på kudden och förhoppningsvis få en hel natts sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0