Lördag

Gårdagen blev fantastisk, bastu med bad i nytorpet. Riktigt fint! Efter lite krångel med bastun blev det många timmar med prat och skratt. Efter nytorpet begav vi oss till Anna och beställde pizza och tittade på en gammal film som sägs vara en klassiker men som vi inte fattade någonting av;)
Vaknade vid elva, har spenderat dagen med Anna. Dessutom har jag bakat, tränat och städat. Ett problem återstår dock, jag har inte gjort svenskan. Så det blir mitt projekt för kvällen, måste titta på rättskunskapen också. Det är väl bara att sätta igång antar jag..men naturligtvis började världens bästa film på tv nu. Men hey, jag är kvinna, jag kan faktiskt göra två saker samtidigt(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0