Grattis till mig

Jag kom just hem från en musikalisk dag. Adventskonsert-noter i högsta hugg och en något slagen och utmärglad(p.g.a vaccinering mot svininfluensa och vissa sjuka i svininfluensa) kammarorkester med ambitionen att årets Adventskonsert ska bli något i hästväg. Jämfört med förra årets häst-skits-väg!
Jag tror att vi kommer lyckas, faktiskt. Man ska inte ta ut segern i förskott men, det är redan försent. Det gjorde Karlshamns kammarorkester redan i Augusti. Så då kan vi lika gärna fortsätta på samma spår.

När jag kom hem, tänkte jag först gå direkt och sova. Sen tänkte jag att om jag mailade ut all info om student-utprovningen ikväll så skulle jag slippa det imorgon. När jag startat upp min dator och väntat på allt som ska ladda innan man kan gå ut på nätet kom jag på att. Fan. Jag har inte bokat någon lokal. Jag kan ju inte maila ut info om jag inte vet var vi ska vara någonstans. Så stort grattis till mig, jag startade alltså datorn helt i onödan. Grattis. Varkligen.

Men anyway, nu ska jag läsa historialäxa och imorgon ska jag pallra mig till skolan så pass tidigt som 8.00! Hujeda mig, bäst att sova snarast om det ska gå att genomföra. Är kroniskt oväckbar fram till ungefär 10.00 i vanliga fall. Men Kajsa sa att hon skulle sms.a och väcka mig så det blir nog bra.
Ciaoo

Kommentarer
Postat av: Bella

Allt bra?=)

2009-11-20 @ 19:16:19
URL: http://bbbellas.blogg.se/
Postat av: Bella

Allt bra?=)

2009-11-20 @ 19:16:21
URL: http://bbbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0