Ännu ett misslyckat Jag-Ska-Gå-Upp-Före-Tio-Försök

Jag lyckades inte stiga upp i tid idag heller, trots att jag hade gömt väckarklockan så väl. Men det hjälper inte så mycket när jag ropade på mamma när hon gick till jobbet och bad henne stänga av min väckarklocka som låg i kattkorgen..Jaja shit happens. Får gömma den bättre imorgon! 
Idag hade jag rättskunskapsprov, skönt att få det gjort! Jag har även ordnat födelsedagspresent till Lisa och skickast iväg några mail angående projektarbetet. Ska försöka skriva lite i projekt-bloggen sen också så handledarna blir nöjda! Annars har jag spenderat eftermiddagen hos mormor. Nu ska jag plugga lite svenska och föna håret.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0