Cafeterian

Idag blev det cafeterian för min del, stod med Linnéa på förmiddagen och Sofie på eftermiddagen . Fast vid närmare eftertanke så var jag väl inte där så himla mycket sprang mest runt och försökte få lite ordning på studentkommittén och studentmössor och planeringar hit och dit.
Sprungit runt på skolan och satt upp 21 lappar med schema för utdelningen, om någon missar det nu så är det banne mig inte mitt fel!
Imorgon blir det cafeterian igen, därav luktar det åter igen kladdkaka i vårt kök. Ska dock försöka smita ifrån och vara med på mattegenomgången första halvtimmen eller något, matteläraren är inte helt nöjd med att jag missat så mycket matte på den nya kursen. Jag är tro det eller ej inte heller jätteglad, okej visst det är skönt att slippa matte men nån gång måste man ju ta igen det också...och det är inte lika kul tro mig!
Imorgon efter skolan ska jag och Julia till reningsverket på studiebesök, måste komma ihåg att ladda kameran så vi kan ta lite bilder till vår presentation.
Nu ska jag försöka fixa allt inför imorgon och sen ta ut kakan och sova:)
Imorgon ska vi även försöka hinna sortera ut de studentmössorna som ska delas ut på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0