Uttråkad...

Normalt sett har jag sovit som en gris vid denna tiden sista veckorna, förutom igår i alla fall. Men nu sitter jag här igen och kan inte sova. Förbaskat jobbigt asså!
Att jag längtar efter att umgås med lite normala människor imorgon och fira midsommar riktigt ordentlig gör inte heller saken bättre. Men med lite bra musik så blir till och med sömnlöshet en trevlig upplevelse.
Idag har känslorna varit mycket blandade, dessa känslor har tacklats genom sängliggande, tvättstugan och försök att ta reda på vad som finns på alla gamla skivor i min skrivbordslåda.
Efter ett långt telefonsamtal kände jag mig något bättre till mods. Lagade riktig mat och inte mackor eller nudlar! Och jag gjorde det inte för att sysselsätta mig utan för att jag faktiskt tyckte att det var roligt att laga mat:)
Imorgon måste jag köra och hämta systemkameran i sommarstugan, när det gäller att dokumentera midsommarafton 2009 duger det minsann inte med min vardags kamera!
Nej usch vad tråkigt jag har, nästan så att det är bud på att ge sig ut och springa en runda!
Vill ha imorgon nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0