Sista semesterdagen på länge=/

Imorgon börjar jobbet, tre intensiva veckor i hemtjänsten följt av en vecka i fjällen och sen skola igen. Hoppas att det kommer att vara bra väder så att man ändå kan hitta på lite saker på eftermiddagar och kvällar. Hu för arbetstiderna dock, 07.00-15.30 för mig som inte är morgonmänniska är det lika roligt att gå upp tidigt som att gå en mil i regn..typ;)
Men jag hoppas att arbetsdagen imorgon kommer att gå fort för jag har mycket trevlig imorgon på eftermiddagen. Först kollision och sen hem till Anna och äta middag:) Har saknat henne så himla mycket, sju veckor utan sin bästa kompis är alldeles för mycket, tro mig!
Men imorgon kommer hon i alla fall hem och det ska bli mysigt att äta middag och mysa och kolla på bilder från hennes resa=)
Men om jag ska ha någon chans alls att komma upp imorgon så borde jag nog försöka sova lite nu, hoppas att jag inte vaknar med så himla mycket träningsverk imorgon, blir jobbigt att lyfta åldringarna då:P ränade för första gången på länge idag, det var roligt!
Hej hopp


Kommentarer
Postat av: bina

"...en vecka i fjällen..." , vart? :)

Sv: Tack!

2009-07-27 @ 15:41:06
URL: http://asn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0