Kreta here I come

Så, nu tror jag att jag är färdigpackad=) Har mindre packning med mig nu än vad jag hade till Berlin, men till saken hör även att jag hade med mig lakan till Berlin. Men strunt i packningen nu, ska bli så himla skönt att komma bort från Karlshamn om än bara för en vecka. Ska försöka skaffa lite bränna, tack vara sjukdom under det gångna året har jag aldrig varit så blek som jag är just nu och det måste jag ändra på. Ser ut som ett vandrande lik trots ett antal solariebesök. Men även att det ska bli skönt att komma bort känns det ändå läskigt att åka bort, hela grejen med att inte kunna styra allt riktigt och inte ha sin normala trygghet. Eftersom att jag sista året har rest mycket själv vet jag vad det innebär och jag är inte helt 100 på att jag orkar det just nu. Så jag kommer nog inte genomföra några större projekt därnere, bara försöka träna på att vistas bland människor och ta hand om mig själv. Inte direkt mina starka sidor, men övning ger färdighet.
På tal om övning så ska jag även försöka köra upp till Växjö imorgon så jag får lite körtimmar, det är alltid bra att ha=)
Nej nu ska jag gå och mota bort katten som ligger i resväskan och borsta tänderna och försöka få några timmars sömn.
You'll hear from me in a week or so, count on that;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0