Drömmen<3


Jag har nog alltid varit svag för koftor, men den här tar ändå priset! Fan vad fin den är!! Och det bästa är, att den snart är min:) Beställde den idag, åkte lite snålskjuts på mormors beställning. Vågade inte vänta med att beställa den tills jag beställer resten, för jag var bar tvungen att ha den! Tur att mormor skulle beställa lakan och sånt så att jag kunde beställa samtidigt som henne:)
Från det ena till det andra, idag var det jobb som gällde. Var väldigt svårt att komma upp ur sängen i morse, men det var inget att göra, klockan tio i sju cyklade jag till jobbet och började dagen. Ganska lugn morgon, sen matkörning och därefter lite städning. Så fördrev jag min arbetsdag och imorgon är det fredag och sen är jag ledig helgen:)
Efter jobbet i morgon ska jag och Linnéa baka, det är nämnligen tjejkväll senare på kvällen, ser verkligen fram emot det. Det var längesen jag träffade mellis-tjejerna! (vi gick i samma klass i mellanstadiet, därav namnet)
Hoppas att alla därute har haft en bra dag!
Nu ska jag sova, ciaoo amore

Kommentarer
Postat av: Mandy

skulle inte tacka nej till en sån fin tröja :)

2009-07-31 @ 20:20:24
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0