Skola

Skulle ju försöka släpa mig till skolan idag var det sagt, så sagt och gjort jag ställde in väckning. vaknade jag? Nepp skulle inte tro det! Vaknade en kvart innan jag skulle ha varit i skolan, bra jobbat att försova sig på sin sovmorgon måste jag nog säga.
Kom till skolan i alla fall, försent men ändock visade jag att jag var där. Händelselös förmiddag med matte och ett innehållslöst klassråd. Lunch och sen 40 minuters engelska.
Bestämde att jag och Kajsa ska plugga matte imorgon på sovmorgonen, fast inte alltför tidigt.
Imorgon ska jag också leka brevbärare har fått ett förseglat kuvert som jag ska lämna, känns nästan som melodifestivalen eller bragdguldet?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0