hmm

Något stämmer inte riktigt med min dator. Idag på morgonen hade ljudet bestämt sig för att ta sportlov, ville inte fungera alls. Men envis som jag är så gav jag mig naturligtvis inte, så in bakom datorn och kollade att alla sladdar till högtalare och allt vad det nu är inte glappade. Det gjorde dem inte.
Då blev jag sur och struntade i det och gick och la mig en stund till.
(Sen förra inlägget, skrev jag igår, men det publicerades inte, tur att det sparades i alla fall)
Sen traskade jag till skolan genom snöstorm, det läcker in vatten i mina skor. Blött värre!
Fixade lite smågrejer i skolan och sen väntade på att Sandra skulle komma så att vi kunde fixa med YB-projektet.
Kajsa och jag bestämde oss för att anmäla oss till högskoleprovet.
Sen kom Filip och Annie och vi gick och åt, någonstans här anlände Sandra och vi fixade det som behövdes. Sen sjukskrev jag mig och stack för att kolla mitt järnvärde. Älska blodprov(A)...NOT!
Sen blev det en runda med Anna på stan och sen hem och packa.
Ska göra engelska snart också, snacka om hurtigt, eller något:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0