Hej mitt vinterland

Varnade imorse på ett brutalt sätt av att min rullgardin flög upp med en smäll. Katten hade på något vis lyckats få sen i svängning så att den reagerade med att åka upp. Efter att pulsen och lugnat ner sig och jag vaknat ordentligt så reagerade jag på att det faktiskt var lite ljust ute och sen såg jag DET. Det var snö ute och snöade för fullt och inte lite heller. Höll på att trilla och slå ihjäl mig typ fyra gånger på vägen till skolan och snön gjorde vägen lite smått svårframkomlig så jag kom väl lite smått försent. Hosthost det berodde inte alls på att jag gick och lyssnade på ett nytt album på iPoden och njöt av snön, nejdå inte alls;)
Återfick min älskade miljökunskapsbok, nästan lite synd måste jag säga, för nu har jag ju inget val. Nu måste jag ta med den till fjällen och faktiskt plugga till provet. Taskigt läge där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0