Förkyld:/

Varför blir man alltid sjuk när man inte har tid med det? Hur ofta är det liksom man blir sjuk när man känner att ja men nu är det rätt lugnt och det skulle vara skönt att ta det lite lugnt och vila ett tag? Aldrig...
Vaknade i alla fall med en mysig förkylning i morse och bestämde mig för att bästa lösningen var att stanna i sängen:)
Så här ligger jag än, gick upp och gjorde varm choklad och duschade vid två men annars har jag legat väldigt still och till och med gjort tyskaläxa.
Man får dock ta det i etapper, man blir väldigt trött emellanåt och då får man pausa och sova en stund.
Försöker dricka en liter vatten i timmen, går inte sådär jättebra, man får ont i magen efter två glas.
Men jag kan helt enkelt inte vara hemma denna veckan, har alldeles för mycket! Får genomlida det, med naproxen, vatten och 1000 koftor ska det nog gå!
Har ju sovmorgon tisdag, onsdag och torsdag så då får man vila lite. Det måste gå helt enkelt!
Nu lab-rapport i kemi och sen tyska och miljökunskapsredovisningen till imorgon, vi ska ha kyoto-konferens och jag ska agera expert från Intergovernmental Panel on Climate Change. Det är sådana forskartyper som typ kan allt vilket betyder att jag måste plugga jättemycket. Tack Agneta, jag gillar dig också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0