Ett avslutat kapitel

När man avslutar ett kapitel, brukar oftast det bero på att ett nytt är på väg att ta sin början. Men jag avslutade ett kapitel förra veckan och det har inte börjat ett nytt. Och för att vara helt ärlig såhär i juletider så har jag ingen som helst lust att påbörja ett nytt kapitel själv heller. Jag får helt enkelt vänta tills inspirationen kommer till mig. Jag vet inte vad nästa kapitel i mitt liv kommer att innehålla, ingen annan kan svara på frågan åt mig och ibland är det spännande. Men just nu är det bara deprimerande. Det finns mycket konstigt folk på min skola har jag blivit varse den senaste veckan. Och om jag ska vara ärlig så gillar jag inte vad jag ser. Eller hör. Det är inte okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0