Fredag, vilket denna veckan innebär höstlov:)

Tänkte på en sak idag när jag stod och skulle välja film till min resterande kväll när jag är klar med allt
 som ska ordnas ikväll, borde det inte finnas bättre märkning på filmerna om vilket sinnestillstånd de
lämpar sig bäst för?
Om man är jättedeprimerad kanske det inte är en jätte bright idé att titta på en sorglig eller hemsk film.
 Då lämpar sig liksom en feel good komedie mycket bättre. Annars får man ju bara mer ångest!
Men i och för sig kan det finnas folk som är deprimerade och mår mycket bättre av att se en sorglig film.
Så jag antar att man får hålla koll på vad som passar bäst för en själv...
Jag räknade ut att jag var alldeles för labil för att se något sorgligt i alla fall så "ps I love you" ströks,
valde mellan "blonde ambition" och nedanstående som jag också tillslut efter många om och men valde.
 Gillar att det står Get Lucky på, det behövs!

Måste skriva kemi labrapporten strax, ska bara skriva klart här och äta. Sen ska jag hämta ner resväskan och packa lite.

With love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0