Snaaart helg:)

Mys ska det bli:) Imorgon har jag bara lektioner till elva sen ska jag ta ut komp från individuella valen på eftermiddagen och göra klart min kemi och därefter gå på höstkonsert med äslkings Sofie.
Efter det går jag nog en sväng om mammmas jobb och försöker ordna så att vi får ordna ett disco för mellanstadieeleverna där och sen ska jag försöka sälja några blommor också. Klassen samlar pengar till en studieresa:)
Sen ska jag köpa present till meudre som fyller 18 på måndag<3 och sen hem och packa inför londonresan på söndag morgon. När jag ändå ska packa ner en del kläder så att garderoben blir lite tom ska jag passa på att göra en ordentlig utrensning av garderoben. För det behövs verkligen!
Sen blir det nog bara chill med tv och rosé:)
Lördag kommer förmodligen att gå åt till packning och sen hem till Sofie och hjälpa till med mat och grejer inför tjejkvällen. Sen kommer Anna och vi ska hyra skräckfilm:O Kan inte fatta att jag inte kommer att träffa mina änglar på mer än en vecka sen?! Helt sjukt!
Men nu tror jag att jag ska försöka sova lite, började nämnligen plugga till dagens engelska prov igårkväll klockan 23.00 och blev klar vid halv sex imorse och då kom jag fram till att det var onödigt att somna så jag gick upp. Så jag har inte sovit på mer än ett dygn och det börjar kännas!

With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0