Gråthelg


I helgen har jag mått hyfsat bra, gråtit mer än jag brukar men ändå mått mycket bättre. Kanske är det bra att gråta?
Grät en skvätt på förmiddagen igår när jag pratade med min faster, världens underbaraste faster har jag. Älskar dig M!
Pratade även med fasters barnbarns barn, sötaste sockerungen:) Men till slut blev fasters hund intressantare och sockerungen avslutade samtalet med: Nu vill inte jag prata med dig längre! Dissade jag där ja;)
Ute på kulturnatten igår mötte jag min bästa lärare of all times och som jag grät!
Upptäckte även idag att jag gråter till madicken. Men det är liksom inga ledsna tårar, så jag antar att jag får se det positivt.
Nu ska jag se om jag kan somna så man orkar upp imorgon, ska hämta tvätten i tvättstugan klockan sex. Sen måste jag GÅ till skolan på grund av punktering på cykeln och det tar låång tid för mig att gå på morgonen för vanligtvis är jag zombieaktig fram till lunch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0