Back in blogg action:)

Sorry att jag inte har hört av mig på ett tag bloggen, har haft lite mycket.
Idag har jag i alla fall haft den mysigaste dagen på länge:) Gick och hämtade kusinbarnet på österslätt efter jag hade slutat och vi gick och fikade och sen bar det av hemmåt för mys:)
Emma du är underbar<3
I skolan hände det inte överdrivet mycket, cirkelträning på gympan snillen spekulerar ingick tydligen också;)
Matten som vanligt och sen mtv, en underbar grej som nv eleverna på skolan tvingas utstå var fjärde vecka. Människa Teknik Vetenskap och ja det är precis lika tråkigt som det låter, oftast i alla fall..
Men nu ska vi vara positiva och göra kemiläxan:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0