Tjosan i mörkret

Har skämt bort mig i eftermiddag, tog ett långt bad med bubblor och massa mysiga ljus:)
Njuter av mörkret, brukar få smått höst/vinter depp i vanliga fall. Dock har detta fenomen inte infunnit dig än..konstigt.
Kanske är dags att slå ett slag för det svenska mörkret?
Allt blir vad man gör det till och om man försöker se det fina i det och försöka njuta lite av det så kanske det blir bättre?
För tycker vi innerst inne igentligen inte att det är rätt mysigt att krypa ihop i soffan med en filt och en bra film eller bok?
Klart att vi gör, det är bara det att det blivit värsta innegrejen att klaga på mörkret och hur deprimerande hösten och vintern är.
Och varför?! Ingen mår väl bättre för det?!
Och jag ska villigt erkänna att jag riktigt länge varit en av dessa klagande stackare, men nu tycker jag att det får vara slut på det.
Från och med idag ska jag göra mitt bästa för att njuta av höst/vinter mörkret:)

With Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0