Öppet hus

Öppet hus på skolan idag, gick bra. Sprang som en skållad råtta fast jag igentligen bara ville lägga mig ner på golvet och sova. Men allt går med lite kaffe och dextro!
Och nu kommer man hem sådär lite lagon död och ska plugga inför engelska prov imorgon, känns sådär om jag ska vara helt ärlig"/
Drog för övrigt igång stora julpyntandet av korridoren idag, snyggt blev det faktiskt om jag får säga det själv. Lite överdrivet förmodar jag att många tycker och jag med dem, men så är jag sån att när jag väl gör något så görs det ordentligt och rejält. Då blir det lätt lite för mycket, men nu har vi lätt mest julstämning på skolan i alla fall:D Faktiskt riktigt estetiskt, svårt att tro att det är gjort av nv elever?!
Nej, nu måste jag titta lite på engelskan sen ska jag faktiskt sova som en stock:) hela natten dessutom:O
With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0