Aaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!

Jag varnar allmänheten för tantvarning när jag beskriver vad som nu inträffat.
Jag har tappat en plomb?! Och det gör ont och då menar jag riktigt ONT!
Har nog aldrig hört talas om någon under 40 som råkar ut för detta? Varför jag? Inte för att vara självisk och gråta och undra varför händer det just mig. Utan med varför just nu kanske? Jag har ju verkligen inte tid att ligga i en tandläkarstol och gapa i 40 minuter för att sedan gå runt och vara bedövad i halva huvudet för resten av dagen.
Ja, jag tillhör den delen av befolkningen som knappt vågar öppna munnen hos tandläkaren utan bedövning så när man ska både öppna munnen OCH borra, då blir det både bedövningssalva, bedövningsspruta(som gör sjukt ont by the way) och lustgas(kan tillägga att det inte alls är lika roliga grejer som dem på tv vill få en att tro). Så efter ett tandläkarbesök tar det väl cirka 6-7 timmar innan jag kan göra mig ordentligt förstådd igen.
Blää säger jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0