Sakletare?

Det är vad jag har lekt i helgen, gud vad prylar man har samlat på sig! Har sorterat ut allt från gamla "se och hör tidningar" till hamla plånböcker och korgar.
Eftersom att jag lider av separationsångest och svår beslutsångest så har det varit en pers för mig, men vad ska jag ha grejerna till då? Nej just det ingenting, det är vad jag också har kommit fram till.
Det är förmodligen den vanligaste anledningen till att man inte slänger saker: Men jag kanske behöver den någon gång, den kan vara bra att ha..
Men det tilfället när man väl behöver den kommer nästan aldrig, den anledningen är från och med nu bojkottad!
För jag tvivlar på att jag någon gång i framtidne kommer att sitta och gråta för att jag slängde mina gamla "se och hör tidningar".
Nej nu blir det lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0