Packa

Imorgon åker jag med familjen till sommarstugan och tillbringar påskhelgen där i alla fall. Så nu måste jag packa, först måste jag packa upp mina gympagrejer från skolan och sen packa ner allt jag kan behöva därute på landet:)
Måste:
-hitta det andra batteriet till mina kamera
-hitta min kamera
-Packa ihop Tindras grejer
-Leta upp några bra böcker
-Packa kläder
-Städa till kaninen innan vi åker imorgon
-Städa lite här så man inte kommer hem till ett bombnedslag sen
-Ta med diverse underhållning och mina gummistövlar och mina skitiga adidasskor

Sen måste jag ta det lugnt, bara jag och alla träden. Hinna ikapp lite

Kanske hör av mig innan vi åker imorgon, annars GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0