Precis VG på fysikprovet....INGET OMPROV:)

Väldigt skönt när man vände på pappret och det stod VG med stora röda bokstäver, det betyder att jag har en grej mindre den kommande veckan.
Det återstår fortfarande ett tyska muntligt nationella, en engelska redovisning och en svenska redovisning:/ sen är det sommarlov, skönt eller?!
Sömn är väldigt underskattat, för när man sover så slipper man tänka på någonting annat. Jag har försökt att sova så mycket det har gått i helgen, tolv timmar varje natt:) riktigt stolt över mig själv, ett par joggingrundor har det också blivit.
En riktig ego helg med andra ord, inte för att min vardag försvinner men den blir liksom mindre påtaglig när jag själv känner att jag är pigg och orkar strunta i det.
Måste handla lite grejer tills imorgon också, det blir en lång kväll i skolan och öva på redovisningen i engelska dessutom blir det en tidig morgon i skolan och öva lite tyska med nån frivillig..
Nej nu ska jag ut och springa, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0