Loov

Nu är det äntligen sportlov:) Skönt att äntligen kunna sova så mycket man vill. Mitt under engelskaprovet idag gick brandlarmet, så det blev till att gå ut och förfrysa i 15 minuter. Jacka var ju bara till att glömma, så alla stod och huttrede i en lite ring. Sen gick vi in och skrev klart. Kom försent till gympan på grund av att jag skrev engelska så länge, men gympa läraren var också sen så det gjorde ingenting. Hockey var det som gällde, anders ramlade ju faktiskt till sist! Matte på eftermiddagen med patrik som vikarie då gick brandlarmet igen, ut i kylan igen!! Frös gjorde vi men vi den smarta idén att ställa oss vid väggen, där var det varmare. Men nästan precis då fick vi gå in så det gjorde inte så mycket nytta. nu ska jag äta
ciaoo

Kommentarer
Postat av: Anonym

och mitt är slut nu...SUCK!

2008-02-15 @ 18:03:35
URL: http://highwon.blogg.se
Postat av: Bonnie

Stackare:/ Mitt är också slut nu:(

2008-02-24 @ 20:34:28
URL: http://missbrilliott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0