Hej hopp:)

Payed a visit to the doktor idag, tog massa prover och sånt. Han hittade ingen infektion men jag hade lite lågt blodvärde och kommer att bli tvungen att äta lite kosttilskott ett tag. Annars var det bara att vänta tills det släpper:/
Dagen började i alla fall med en skön sovmorgon och visst är det härligt att det är lite ljusare på mornarna när man går upp? Museum med historian och därefter lunch. Stack til vårdcentralen och tog proverna och tillbaka till fysiken. Hemma runt fyra och sen har jag badat och nu blir det käk.
Min dag kort och gott, livet är ibland enformigt men ack så underbart.
Ps. skojade bara, biologiprov på fredag, försökte bara peppa mig själv:/
ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0