Ät inte på lördagkvällar!

Satt precis och tittade på melodifestivalen igen på 24:an och herregud, jag missade tydligen det bästa igår. Pausunderhållningen när det var dags för den så gick jag och värmde mat och satte mig i köket och åt:S

Vad är kärlek?
När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka,
när du fnissar som en liten flicka.
När man känner nåt man can't deny,
when the eagles fly
over mountains high.
När all oro är som bortblåst och försvunnen,
när Simba återvänder i lejonkungen
När man bara drar replik för att slippa krångla,
min pappa är rik vill du hångla?
Om man spärrar upp sina ögon och tittar bak, med huvet ut,
då ser man galen ut!
Det har egentligen inte hit å höra,
det är bara en grej man kan göra..
När jag dansat med Elin en sommarnatt lång,
och vi satt på en parkbänk, jag var kär - hon drack rom
När Elin sa att jag var den vackraste som finns,
såg in i mina ögon och kräktes på mina jeans
Våga styr som en kapten, våga fall som ett löv,
våga chansa och se hur det går.
Vad är fegt?
Vad är mod?
What is love?
Baby don't hurt me, don't hurt me no more.
Från en afton som doftar lite YMCA,
tack Göteborg ni är kärlek för mig

Älska den killen, annars begår ni ett STORT misstag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0