Löprunda

Tänkte att jag skulle kolla hur mycket jag tappat på min träningspaus på typ två månader, inte så förfärligt mycket tro det eller ej blev dock lite stelt på slutet. Men det gick över förväntan, får se hur det går imorgon:P
Dagen har varit väldigt händelselös för att vara en vecka innan jul, sov länge gick till skolan och genomled tre timmar fysik och kemi. Stack till stan bokade om min läkartid och köpte julklapp till min lilla mormor. Kom hem och städade köket, vårt kök har en förmåga att stöka till sig väldigt fort. Skyldig? Jag? Nepp inte för ett öre, jag skyller på katterna;)
Nu ska jag duscha och sen dricka lusse te:) Sen blir det rumstädning och tvättsortering, lite övning och sen tyska.
Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0