Prommenad

Årets sista dopp kommer förmodligen att genomföras ikväll, med Julia som sällskap:) Men inget bad för hennes del, hon är förkyld stackarn:/
Måste städa upp här lite och sen ta reda på hur det blir med biologiarbetet imorgon.
Borde städa upp på mitt rum också eftersom att jag får ny säng på onsdag, måste sortera ut all skit som ligger i lådorna under den gamla sängen. Sen blir det förhoppningsvis ny garderob snart också, med skoohylloor:) Fett chill!
Kul att få lite nya möbler så att allt inte bara är samma hela tiden.

Jag hatar känslan av att inte riktigt ha kontroll, den känslan präglar mitt liv just nu! Måste försöka återfå kontrollen, undrar hur?
Börjar med att starta en kur enchinacea för att inte bli sjuk;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0