Krigsföring

Städat ur alla lådorna under min säng:) Alla tre faktiskt!
Förkyld har jag också lyckats bli, måste kureras snarast möjligt!
En sak som dock är lustig är att rummet i skrivande stund ser hemskare ut än när jag började städa idag..det är typ som att rummet försöker säga till mig: Det är ingen mening, bara ge upp direkt i stället så sparar du tid! Men jag tänker minsann inte ge mig, nu är det krig. D.v.s jag vs. alla mina grejer som av någon lustig anledning ockupperar mitt golv?!

En positiv grej som kom ur städningen var ett recept på vegetarisk lasagne som jag letat efter länge, annas var det mest nysningar framkallade av dammet som blev resultatet. Och sönderslagna tår, jag lyckas ALLTID slå i mina tår någonstanns eller snubbla över någonting, min kära mor har haft ganska roligt åt detta fenomen under dagens gång!
Tro mig, det är faktiskt möjligt att snubbla över samma dammsugare tre gånger på en dag! Det är inte ens svårt!

Nej nu ska jag plugga biologi b redovisning till imorgon och dricka te med förkylningshonung i, japp det finns faktiskt tro det eller ej;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0