Alpina världscupen och Malin Baryard

Äntligen första dagen på höstlovet, just nu känner jag bara NEJ till allt som har med skola att göra!
Men nu är det i alla fall lov och man kan ta det lugn ett tag!
Dagen har ägnats åt att sova rätt länge sen tittade jag på Världscuppermiären från Sölden. Pärson på 19 plats efter första åket körde upp sig till 7 i andra, skitbra!
image107

Sen ringde Julia och vi stack till ridklubben och tittade på natonella hopptävlingar med Malin Baryard och massa andra ryttare. Efter att ha spenderat ett par timmar där traskade vi mot hemköp för att köpa lite småsaker.
Nu sitter jag här i soffan och funderar på att fixa lite mat och sen kolla på något bra på tv med mamma.
Hörs sen, ni vet att jag älskar er!
Ciaoo för nu/ Miss Beee Brilliott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0