Utklädningsdag, vi hade ju tur med vädret i alla fall:)

Hej alla glada och ledsna människor därute!
Idag har vi haft utklädningsdag i skolan, det betyder att alla som går ut nian skulle klä ut sig. Jag klädde ut med till tandfé, med vingar och krona och trollspö och hela kittet. Folket var väldigt fina och fantasifulla, sen fanns det ju naturligtvis sorgliga typer som inte hade klätt ut sig alls, menmen är man tråkig så är man:/ Vissa personer slog ju alla rekord, men jag skulle nog inte rekommendera det som ett permanent förslag om man säger så;)
Sen hade vi ju de underbara konserterna med orkestern också, det gick väl ganska bra det med tycker jag om man låter bli att lyssna på mig(A)  Vädret var ju som man förstår av rubriken bra, regnet hängde i luften men regnade gjorde det minsann inte! Lunch på gourmet grön med orkestern var också riktigt trevligt, roligt att umgås med lte folk som man inte umgås med i vanliga fall:)
Aja nu borde jag städa mitt rum men vi får se hur det blr med den saken:P
Men vi höres och synes defenitivt snart igen puss på er alla mina älskligar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0